duminică, 16 august 2009

Cura de slabire simpla si de lunga durata

Anul trecut in septembrie m-am apucat de cura de slabire. In aproape 3 luni am slabit 9 kg. si de-atunci am reusit sa ma mentin. Regimul este urmatorul:-ora 10 - 2 oua fierte tari si o banana-ora 12 - o mana de alune, nuci sau migdale + 1 mar,sau o portocala sau 1 kiwi-ora 14 - supa de legume sau de pui + 1 iaurt simplu-ora 17-18 - un castronel mic cu branza de vaci + o salata de cruditati-ora 20 - salata de fructeFOARTE IMPORTANT: minim 2 litri de apa plata sau ceai neindulcit/zi.Foarte strict am tinut acest regim aproximativ o luna, dupa care am inceput sa inlocuiesc branza dulce cu carne, in week-end mai mancam ceva mezeluri, dar fara paine, rar o bucatica mica de ciocolata, cat sa nu mor de pofta. In fine, la mine a dat rezultate acest regim. Adevarul este ca am invatat sa mananc cu masura, nu ma mai indop cum faceam pana in momentul in care m-am apucat de cura. Prietena mea a reusit sa scape de 7 kg, iar al meu sot, din motive de sanatate, s-a apucat acum 2 luni de el si surprinzator, dar continua, mai ales cand a vazut ca are cu 8 kg. mai putin.Mie mi se pare fain regimul, pt. ca nu esti nevoit sa te infometezi, ciugulesti cate ceva din 3 in 3 ore. Asa ca….daca va tenteaza…bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu